събота, 23 януари 2010 г.

МАЙ

Май е...Нещо невидимо ме повежда навън. Ароматът става все по-натрапчиво сладък... Различните му нюанси ме изкушават от всички страни. Повежда ме в омагьосания лабиринт на малките начупени улички, потънали в зеленина.
Погледа ми улавя разкошен водопад от рози. Приближавам омагосана от цвета и усилващия се аромат. Сетивата ми се разтварят и потапят в приказна наслада.
Вече съм под самите надвиснали над мен червени рози и се къпя в аромата и цветовете им. Време сякаш няма. Хората минават някак далечни, в друг свят, забързани за някъде...
Но съм сигурна, че скоро и те ще спрат и ще се отдадът на подобна сладост. Откъсвам се с усилие от това вълшебство, за да попадна след няколко крачки на ново. Други цветове форми и вълнуващ аромат на роза. . .
Вратата се отваря и стопанинът на тази градина, ме поканва вътре.
Още по-омагьосана се чувствам. Мислех си, че хората са затворени и студени...
Но ето - от няколко дневното си розово приключение, промених мнението си...розата отваря вратите и сърцата.
Тя наистина е Кралица на любовта.

Й. Атанасова

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последователи