събота, 7 ноември 2009 г.

Какво означават цветовете на розата

Червено



Червената роза е запазеният символ на любовта, тя се поднася само когато искаме да кажем “обичам те“ и в никакъв друг случай. Има значение дали се подарява напълно разцъфнало цвете или още неразтворен цвят. Пъпката на червена роза също означава силни чувства, които обаче трябва да бъдат запазени в тайна.





Жълто

Жълтата роза, която често се е смятала за послание на омраза, всъщност говори за приятелство. Леко отворена, жълтата роза пита“Обичаш ли ме още“, а значението на съвсем разтворен жълт цвят е “Моля те, върни се“









Прасковен
Нека сме заедно; Мир и любов;
Благодарност, Приключване на сделка, Искреност







Бяло

Бялата роза символизира вярност и непоквареност, тя казва “довери ми се“

Други символики:
Невинност
Достоен съм за теб
Чистота






Светло розово


възхищение, симпатия, нежност, грация, радост, радост, сладост










Розово

Розовата роза е символ на пълно щастие и удоволствие, но също така носи и посланието на тайната любов и признава “Сърцето ми ти принадлежи“. Полуотвореният розов цвят говори, че любовта е истинска.А напълно разцъфнал, цветът й казва “Вярвай на това, което говоря и правя“.

Тъмно розово



благодарност, признателност, благодаря ти












Лилав

Лилавата роза е символ на влюбването от пръв поглед. Този, който ви подарява букет от лилави рози иска да ви каже, че е очарован, омагьосан от вас от мига, в който ви е видял за първи път.





Комбинацията от бели и червени рози означава “близост завинаги“. Вероятно оттам идва и символиката в погребалните церемонии, когато листата от цвета на тези рози се разхвърлят около гроба на покойника и така се изпраща посланието, че този човек ще остане в сърцата ни завинаги.



Значение има и броят на розите, които се поднасят:
1 роза - любов от пръв поглед;
2 рози - взаимна, дълбока любов;
3 рози - Обичам те!;
6 рози - искам да бъда твой;
7 рози - аз съм заслепен от теб;
9 рози - вечна любов, дълъг живот заедно;
10 рози - ти си перфектна;
11 рози - ти си моето съкровище, най-голямата любов в моя живот;
12 рози - бъди моя постоянна приятелка;
13 рози - таен обожател;
15 рози - аз съм наистина съжалявам, моля те не ме забравяй;
20 рози - повярвай ми, аз съм искрен с теб;
21 рози - аз съм отдаден на теб;
24 рози - не мога да спра да мисля за теб, мисля за теб денонощно;
33 рози - голяма привързаност;
36 рози - Ще помня нашите романтични моменти;
40 рози - Моята любов е истинска;
50 рози - любов изпълнена със съжаление;
99 рози - Ще те обичам до деня на смъртта;
100 рози - хармонична любов, останала запазена до дълбока старост;
101 рози - Ти си единствена за мен;
108 рози - Ще се омъжиш ли за мен?;
365 рози - не мога да спра да мисля за теб, всеки ден мисля за теб;
999 рози - вечна любов;

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последователи